2012. április 2., hétfő

Házi Áldás


Készítettem egy Házi áldás mintát Mizsuzsa ötlete alapján.
Sokadik tervbe vett hímzés. Mindenképpen szeretnék magam is egy ilyen házi áldást, remélem még az idén..... a mintát szívesen elküldöm emailben.




Egy létező minta átdolgozásával készült, amit Zsuzsi kinézett magának, de sehogy sem fért el neki a szöveg. Így fogtam a pattern-maker programot, és szépen kockáról kockára bevéstem a mintát, a közepén lévő öltéseket kihagyva. A szöveget pedig ezután igazítottam bele. Amennyire lehetett kicsi betűmérettel, hiszen maga a minta sem nagy. Nekem ezért is tetszik, az egyszerűsége, otthonossága mellett. Nincs benne semmi hivalkodás.

2 megjegyzés:

barnim írta...

Ági! Ez nagyon jó! Mondjuk mindig tudtam, hogy ügyi vagy...

Győrfi Ágnes írta...

Köszönöm szépen!