2013. december 11., szerda

RR - 2014

Érdekes lesz a jövő évi RR, nagy izgalommal várom.
Szabadon választott mintája lesz mind a tizenkét résztvevőnek.

Az én választásom is rendhagyó, mert nem szabályos 12 blokkból áll, hanem egy sampler.
Variétés lavandes - Lucas Creations

A mintából az első hónapban én elkészítem a bal alsó sarokban a kaspóban lévő levendulákat.
A többit pedig a résztvevőkre bízom, mindenki azt a mintarészletet választja, amelyik neki szimpatikus, kisebbet, vagy nagyobbat, ami belefér az idejébe.


A fonalakat és anyagot talán már pénteken megkapom hozzá.
Azért választottam ezt az anyagot, hogy ezzel is könnyebb legyen a hímzés során az egyes levendulavirágok elhelyezése.

Krémszínű Zweigart easy count (14 countos) aida, kimosható gyári jelöléssel.
Nagyon kíváncsi vagyok rá, még nem volt alkalmam ilyen anyaggal dolgozni.
Kár, hogy csak aidában gyártanak ilyet, és hímzővászonból nem.


3 megjegyzés:

Rita írta...

Nagyon szép mintát választottál!

Győrfi Ágnes írta...

Köszönöm, igen, már régóta tervben volt, hogy valamilyen levendulás mintát szeretnék,végül ez volt az, ami a leginkább megfogott. Azért is olyan szép, mert egyszerű, mégis élethű.

Andulka írta...

Szép lesz ez is!