2014. szeptember 27., szombat

RR-2014 ősz (facebook csoport) A saját kendőm Zweigart - őszi levelek - egy új most induló RR - ben

Zweigart - őszi levelek - egy új most induló RR - ben


Postázáshoz közeli állapotban vagyok, még a füzet és a boríték hiányzik. Kinyomtattam a mintát, odaírtam az instrukciókat mellé. Meg is mutatom, és ahogy látjátok némi magyarázatra is szorul. Két részlet van készen, és így 10 üres maradt, mert szerdán sebtében kihímeztem a másodikat is, (úgy volt, hogy valaki mégsem tart velünk) Így aztán kihímeztem még egy négyzetet. Mohóság volt részemről, mert azután egy nappal később kiderült, hogy mégiscsak velünk tart a 12 csapattag is. Ezért plusz egy kis külön hímzővásznat is fogok küldeni, és arra külön fog készülni egy levél. A tervem szerint ez a kis külön darab egy kis gyöngyszemként egy doboztetőt fog díszíteni, még egy kis előkészítést kíván a keretét kell kihímeznem. Ami még hátra van ezen kívül, az aláírás megtervezése. A középső sorban lévő levelek eredeti mintájától eltérően egy kicsit másként hímeztem, ahogy látszik a képen is, a jobb felső sorokban csak egy öltéssel készült és nem x szemekkel a kitöltés.Szeretném, ha ez a többi levélnél is így lenne a középső sorban.





Nincsenek megjegyzések: