2013. október 11., péntek

Láttam az előbb egy blogot, és benne heti jóságokat!

Milyen az élet, talán nekem is érdemes lenne összeírnom, hogy milyen jó dolgok történtek velem a héten.
Tetszik a gondolat, olyan sokszor mondtam, mostanában, igen ez van, de megpróbálunk pozitívan hozzá-állni.

Talán meg is próbálomm terápiás jelleggel, mint ahogy talán az is terápiás, ha az ember kiírja magából a rossz dolgokat. Persze nehezen beszélek a rossz dolgokról, és persze sokat töröm - törtem a fejemet, még jó, hogy nincs rá sok időm. Röpke gondolatok, meglóduló fantázia jajj mi lesz ha, és akkor....de biztosan minden rendben lesz, ....
Ezeket el  lehet hessegetni, de ha kérdez valaki, és beszélek róla, megfogalmazom, kimondom, akkor valahogy olyan súlyos lesz és tudatos, és tapintható. Persze az sem jó, ha lenyelem, eldugom, tudom én.

Hát lássuk a jó dolgokat! Reméljük lesz ez még jobb is, hosszabb is a lista  ☼

☼   most már kevesebbet fáj a gyomrom - hasam,  ☼  Luca egész héten volt oviban, nem volt hányás, reggeli sírás, késés  ☼  elkészült az osztályom anyakönyve  ☼  végre működik a Moza napló  ☼  fűtenek, nem fázunk  ☼  a nagyfiamnak a minap majdnem két percig simogattam az ölembe hajtott fejét és hagyta! 


Nincsenek megjegyzések: