2013. október 11., péntek

2013 RR The Drwan Thread - A year of flowers - Június

Júniusban láttam képet utoljára a saját kendőmről, nagyon szépen alakul .....

Ez az RR furcsán alakul, nem jön minden hónapban csomag, talán a túl kicsi minta az oka, nem tudom, nem jó, hogy ilyen összevissza, megy a továbbküldés. nyár elején kaptam egyszerre három kendőt. Együtt érkezett a jüliusi - augusztusi - szeptemberi kendő. Gyorsan elkészültem velük és tovább is küldtem. Mostanáig nem is jött újabb csomag, pedig már aktuális lenne.




Még valami eszembe jutott, utánanéztem és tényleg, jól emlékeztem......

Majdnem egy éve kezdtem meg a blog írását, 2012 Október 29-én.
19 rendszeres olvasó :)
Mindössze 67 bejegyzés.


Oldal megjelenítések 3910

Magyarország
2361
Oroszországi Föderáció
283
Egyesült Államok
278
Ukrajna
97
Németország
93
Egyesült Királyság
88
Franciaország
69
Románia
69
Szerbia
60
Olaszország
52

Persze nem a mennyiség számít.

Nincsenek megjegyzések: